pátek, května 19, 2017

Original Atok dýňový krém na ruce - Verra

Zdravím! Ještě nedávno jsem tuhle značku neznala a neměla zkušenost ani s jedním z jejich produktů. Četla jsem jen recenze a to ve směs chvalné, i když jich na internetu moc není. Proto jsem se odhodlala trošku zariskovat a udělat trošku větší nákup produktů. Jedná se o českou aromaterapeutickou kosmetiku. Produktů mají opravdu hodně, dokázala bych jim vykoupit půlku eshopu. Zaujalo mě opravdu spousta věcí. Výrobky nejsou drahé. Řekla bych, že je to takový lepší průměr.  U některých produktů mě cena velmi mile překvapila. Bohužel v každém výrobku jsem zatím našla nějaké chemické konzervanty. Fňuk!

Oficiální popisDýňový krém na ruce Verra je vhodný k péči o suchou a namáhanou pokožku rukou. Díky bohatému komplexu aktivních látek pokožku účinně regeneruje, zklidňuje, zvláčňuje, zjemňuje a vyživuje.

Krém obsahuje bohatý komplex rostlinných olejů s vysokým podílem minerálů, který má výrazné regenerační a zvláčňující účinky, pokožku zjemňuje a vyživuje. Éterické oleje ze smrkového jehličí a citronové trávy jsou známy svými antiseptickými účinky. Obsažený vitamin E přispívá k regeneraci a ochraně pokožky před nepříznivými vlivy prostředí.

Krém mají k dostání ve třech velikostech. 50, 100 a 250ml.
Já si vybrala ten 50ml za 152,- Kč. Krém koupíte *ZDE*

Hodně oceňuji na krému pumpičku. To je pro mě naprostá bomba. Jelikož nesnáším dolování krémů z tuby. A hlavně se mi už hodně krát stalo, že se mi krém v kabelce otevřel. Takže v kabelce katasrofa. To se u tohodle stát nemůže. Ale zase se mi stalo, jak má stejné balení, jako krém na obličej, že jsem si je spletla. Obličej jsem si namazala krémem na ruce a ruce mateřídouškovým pleťovým krémem :D haha, ale nic se nestalo.

Tenhle krém je vhodný spíše na jaro a léto, když ruce nepotřebují takovou péči. Moje ruce jsou celoročně suché, ale v zimních měsících je to extrém. Tudíž si myslím, že by mi na zimu nestačil. Preferuji totiž hutné, hodně výživné krémy. Ale  na jaro a léto je to pro mě ideál.


Co vlastně požaduji od krému na ruce?
  • Aby mě zbavil nepříjemného pnutí
  • Aby ruce nebyly popraskané
  • Aby byly krásně hladké, hydratované a vyživené
  • Aby zhydratoval i kůžičku kolem nehtů
  • Aby se rychle vstřebal
  • Aby nezanechával hodně mastný film
  • Aby krásně voněl
  • Aby měl čistě přírodní složení
Řekla bych, že tohle je ideální krém do kanceláře a pro splašené lidi, jako jsem já, které nevydrží čekat dvě minuty, než se jim krém vpije. Tady namažete a hned můžete pracovat. Nezapatláte si u toho hned všechny věci. Super. Na rukou nezanechává mastný film a ani nelepí.

Vůně je hodně pronikavá a intenzivní. Zatím jsem si na ní nezvykla a asi asi nezvyknu. Protože mi smrdí. Ale je to ta klasická vůně dýňového a konopného oleje.


Složení mě tedy mile nepřekvapilo. Myslela jsem si, že se jedná o čistě přírodní krém. Bohužel obsahuje chemické konzervanty. Nechápu. Tudíž jsem vyzkoušela, ale příště už nekoupím. Poohlédnu se po nějakém čistě přírodním.

Aqua- voda 1 rozpouštědlo
Prunus Amygdalus Dulcis Oil-  madloň obecná (olej z jader) R1+ účinná pozitivní složka
Cetearyl Alcohol- cetylstearyl alkohol R1, chrání před vlhkostí
Glycerin- glycerin RZ1 účinná pozitivní složka a rozpouštědlo
Cucurbita Pepo Seed Oil- olej ze semen dýně, proti stárnutí, uklidňující a hydratační
Vitis Vinifera Seed Oil- hroznový olej 2, pomáhá ředit hustší oleje, ochraňuje pokožku proti nepříznivým faktorům
Prunus Armenica Kernel Oil-  olej z jader meruňky R1+ účinná pozitivní složka
Macadamia Ternofolia Seed Oil- olej z makadamiových oříšků R1+ účinná pozitivní složka
Cannabis Sativa Seed Oil-  olej ze semen konopí setého R1+ účinná pozitivní složka, zklidňuje podráždění
Sodium Cetearyl Sulfate- cetearyl sulfát sodný R2 účinná složka, získává se z chrupavek
Lecithin- lecitin R1 prostředek péče o pokožku a emulgátor
Phenoxyethanol- fenoxyetanol CH4 konzervant
Benzoic Acid- kyselina benzoová CH3 konzervant
Dehydroacetic Acid- dehydrooctová kyselina RZ1 konzervant
Ethylhexylglycerin- etylhexyl glycerin CH3 deodorant
Polyaminopropyl Biguanide- polyaminopropyl biguanid CH3, konzervant, má dezinfekční účinky
Tocopherol- vitamín E R1+ účinná pozitivní složka , antioxidant, podporuje léčení
Cera Alba- včelí vosk Z1+ prostředek péče o pokožku, chrání proti vnějším vlivům
Picea Excelsa Leaf Oil- éterický olej ze smrkového jehličí
Cymbopogon Flexuosus Herb Oil- éterický olej citrónová tráva
Citral- citral RZ,EO1+ vonná látka, součást citronového oleje
Limonene- limonen R1 vonná látka
Geraniol- geraniol R, EO 1+ éterický olej z růže
Linalool- linalol R1 vonná látka

2 komentáře:

  1. Od Atoku si brousím zoubek na slaměnkové oční sérum. Prý by to měl být jeden z jejich nejoblíbenějších výrobků, tak jsem zvědavá. Vůni slaměnky totiž zbožňuju!
    Jinak k tomu balení krému na ruce - taky jsem radši za pumpičky. I když přežiju i klapací víčka. Ale co mě irituje, je šroubovací vršek. Ten mi přijde dost nepraktický. A tuším se mi ještě nestalo, že by se mi krém otevřel v kabelce. Jogurt jo. I banán. Ale krém na svou velkou premiéru pořád čeká :-D
    Jo a docela zírám, že nabízejí i 250 ml obsah krému. To už je panečku dávka! :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tak na to oční sérum mám také spadeno :) Zvláštní je, že i když výrobky obsahují chemické emulgátory, tak ty produkty na pleť mi tedy hodně sedí. Musím řici, že má pleť je den ode dne lepší :) Jo jogurt v kabelce, to je teprve katastrofa :D nebo nějakej oběd z mističky. Tj, 250ml, to je tak mít položené někde na stole nebo u umyvadla :D a i tak si myslím, že půl roku by vydržel.

      Vymazat

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.