úterý, června 06, 2017

Nákupy a novinky květen 2017

Šampónů není nikdy dost, hlavně když každý měsíc jeden spotřebuji. Ty od Santé mám nejraději. Dříve mi hodně vyhovovaly i šampóny od Nature Siberica, ale tenhle rakytníkový mi moc nesedl. Mám po něm mastné zplihlé vlasy. Tuhle vůni od Beyonce si kupuji vždy na léto. To je moje taková letní vůně :) Najít fungující přírodní deodorant je těžké. Zatím se mi nejvíce osvědčily tyhle od Lavery. I když tenhle limetkový zanechává bílý povlak :( Zlatý ten růžový nebo modrý.

Pytlíčkové masky od Terra Naturi používám už přes rok. Mám je ráda, jelikož jsou hydratační a pleť je po nich vždy zhydratovaná, vyživená a jemňoučká. Tahle limitka navíc krásně voní, zase ta levandule :) Musím konstatovat, že tahle limitka od Alverde vypadá moc hezky, ale to je asi tak vše. Rtěnky mají boží odstíny, přesně takové ty, které já zbožňuji, ale bohužel mají moc hutnou krémovou konzistenci, tudíž zalézají do vrásek :( Fňuk. A vzala jsem si zrovna dvě. Jak odstín 20 tak 30. Jediné, co je dobré tak je ten topcoat na rty. Háže krásné odlesky, nádherně voní a na rtech je příjemný.
Hledala jsem nějakou fialovou rtěnku a tu seženu vždy jen od Loreálu. Tohle je naprosto božský odstín. Rtěnka je na rtech velice příjemná, božsky voní. Nezalézá do vrásek a vypadá moc hezky. Jen výdrž je slabší. Ale odstín je to peckový.


Tyhle produkty mi přišly v krásně zabaleném, voňavém balíčku z eshopu krásná každý den. Pasta má super příchuť, jen mi zase trvalo, než jsem si zvykla, že pasta pění. A že pění hodně. Na to nejsem zvyklá, jelikož používám rathanovou od Weledy a ta nepění vůbec. Deodorant vypadá zatím dobře. Nádherně voní po levanduli. Jak já miluji levanduli ♥ Jsem zvědavá, jestli se mi osvědčí v horkých dnech. Ale na co, jsem nejvíce zvědavá, to je henna. Od téhle značky jsem nikdy nic neměla.


Stala jsem se DM skautem. Láček je skvělý. Nádherný odstín i dobrá výdrž. Ovšem stíny v tužce jsou naprostá katastrofa. Nikdy jsem neměla nic horšího. Špatně se nanášely, zalézaly do vrásek a všude se obtiskovaly a slejvaly a to i s bází. Navíc se mi ani odstín nelíbí.


4 komentáře:

Děkuji za každý Váš komentář :)
Nebojte se říct, cokoli. Přijímám chválu, ale i kritiku.